Известие

Collapse
No announcement yet.

МАНИ ,МАНИ МЪКА ! 155 1.7i 95g за приятел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • МАНИ ,МАНИ МЪКА ! 155 1.7i 95g за приятел

    Един мой приятел има алфа ама 155 17i 115коня обаче го е загазил яко , с пласмасов колектор стават некакви детонации и колектора изпада,даже един спука .Обиколи всички сервизи фиат ,алто италиа и само диагностики два пъти сменява ланда сонда за по 250лв. и тиа му викат колата е в ред нема и нищо за 1год даде 1000/1200 за диагностики та са е тука и вика пиши е и аз, пиша газова няма !колата го прави това когато е топла около 60градоса ина4е се форцира добре АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ ТАЗИ МЪКА ДА ПИШЕ кабелите са добре не светкат в тъмното а и тия "майсторите нали правят диагностика" НЯМА И НИЩО!!
    _________________

    ===========
    Преместих я в раздела за 155ците тук и е мястото
    Винаги може и по зле!!

  • #2
    Re: МАНИ ,МАНИ МЪКА ! 155 1.7i 95g за приятел

    Първоначално публикувано от chaha
    Един мой приятел има алфа ама 155 17i 115коня обаче го е загазил яко , с пласмасов колектор стават некакви детонации и колектора изпада,даже един спука .Обиколи всички сервизи фиат ,алто италиа и само диагностики два пъти сменява ланда сонда за по 250лв. и тиа му викат колата е в ред нема и нищо за 1год даде 1000/1200 за диагностики та са е тука и вика пиши е и аз, пиша газова няма !колата го прави това когато е топла около 60градоса ина4е се форцира добре АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ ТАЗИ МЪКА ДА ПИШЕ кабелите са добре не светкат в тъмното а и тия "майсторите нали правят диагностика" НЯМА И НИЩО!!
    _________________
    ми да земе един метален колектор от някоя морга и готово ...
    krassyb така направи
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Re: МАНИ ,МАНИ МЪКА ! 155 1.7i 95g за приятел

      Първоначално публикувано от chaha
      Един мой приятел има алфа ама 155 17i 115коня обаче го е загазил яко , с пласмасов колектор стават некакви детонации и колектора изпада,даже един спука .Обиколи всички сервизи фиат ,алто италиа и само диагностики два пъти сменява ланда сонда за по 250лв. и тиа му викат колата е в ред нема и нищо за 1год даде 1000/1200 за диагностики та са е тука и вика пиши е и аз, пиша газова няма !колата го прави това когато е топла около 60градоса ина4е се форцира добре АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ ТАЗИ МЪКА ДА ПИШЕ кабелите са добре не светкат в тъмното а и тия "майсторите нали правят диагностика" НЯМА И НИЩО!!
      Да провери бобините и комутаторите и буксите около тях. На Алф му се беше прецакала 1 бобина, та нямаше ток в 1/2 свещи и гърмеше повече от кола с АГУ, даже светкаше постоянно, доколкото си спомням Но на него му откриха проблема във Ванто.
      Ако има ток и на 8-те свещи и пак гърми, може да има и изгорял клапан, което е по-ши....я вариант
      Като са я качвали на диагностика, изпреварването на запалването нормално ли е т.е. искрата в правилния момент ли се подава
      sigpic

      Comment


      • #4
        Вальо, смяната на колектора с метален няма да му разреши проблема, ще продължава да го плюе(верно няма да го чупи). За справка темата с колежката от Пловдив(ако я има след профилактиката де).

        Иначе Додо е прав или кофти запалване или изгорял клапан(може и неправилно зацепена верига).
        8 клапановия ТС поне лесно се проверява за работа на бобините, смело откачаш първо едната бобина после другата, колата трябва да продължи да работи равномерно и без прекъсвания.
        ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


        :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

        Comment


        • #5
          Мда и аз залагам на кофти зацепване на веригата
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            само че на мене не ми се чупеше кутията (и аз съм с пластмаса) нито пък се изваждаше пък игърменето идвашепринципно от нагара по свещите, който от своя страна се беше образувал заради неправилното горене. а и не можеше да се изфорсира и си го правеше и студена. а може ли да се е затлачил т.нар vapor trap... и да остава бензин в повече
            '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
            '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • #7
              бобина

              новите Лади 2110 са с подобна,ако не и същата бобина,като руската за нея е 235лв,а Бош-270лв.Аз залагам на руското!!!
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                Мдаааа

                krasyb смени пластмасовия колектор с алуминиев и този проблем /пукане на колектора е решен/ но естествено се появи друг който чух че го имали и други колеги. На 4те тръби на колектора има четири уплътнителни гумички, които задължително се сменят. Вече мога да се "похваля" с 2 детонации. Първата при палене на газ. Задесйства се защитната клапа преди дебитометъра и сичко се размина с малко пушек и звук. Втория път обаче по погрешка запалих на скорост, минах 2 метра и последва силен гърмеж вследствие на което колектора изскочи от гумите и трябваше препасване и наново притягане на шплентовете което хич не е удобно заради пречещата кобилица на дюзите. Дроселоваа клапа обаче спаси положението. Извода е следния:
                Задължителна смяна на въпросните уплътнения (15лв/бр) защото се оказа че са с различни диаметри на пластм и на алум. колектори и предпазна клапа и на самата колекторна кутия, за да не изкачат. Желателно е от време на време да се поглежда дроселовата клапа на входа на колектора дали е в час и да се има резервна предпазна клапа /прилича на фланец с гумена гривна/ за дебитометъра. Всичко това с цел да не те остави на пътя. Желателно е и автоматичен ключ за авт. палене на безнин и минаване в опр. обороти на газ.
                В крайан сметка много важно е правилното и внбимателно шофиране и особено палене, потегляне и по-резки изпълнения и смятам че няма грижи Е. не върви толкоз ама има и добра новина - разхода е около 11 лв/100км, което е добро постижение

                ПС. Благодаря на Бат Еньо за помоща при закупуване на алум. колектори. Едни голееееми пътуват към него

                Comment


                • #9
                  Re: Мдаааа

                  Първоначално публикувано от krasyb
                  ... и предпазна клапа и на самата колекторна кутия, за да не изкачат...
                  Първо честито за придобивката ГАЗ
                  За каква предпазна клапа говориш още Освен тази преди дебитомера, друга къде си сложил То няма къде да я закрепиш
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    ,ерси

                    мерсиии, ше почерпа у Сф некой ден
                    Другата е обикновена еднопосочна дроселова клапа на входа на колекторите и тя върши доста работа, просто затваря в обр. посока пътя, но пък пради налягянето в кол. тръба и евентуално горенето се скапва и детонацията е доста по-силна което пък предизвиква откачане и изхвърчане на четирте входа към дюзите от мястото на гумените тампони и уплътнения и от мястото на входа на колектора. идеята е да се предпази дебитометъра. Засега върши работа

                    Ама изрязохме поне 4-5 см от гъвкавия оребрен тръбопровод до колекторите, щото място верно нема иЧ

                    Comment

                    Working...
                    X